Side:Historisk Tidsskrift (Norway), første Række, tredie Bind (1875).djvu/478

Fra Wikikilden
Denne siden er ikke korrekturlest

dem Hertzog von Holstayn, yetzo Kü. May. inn Dennmarck, mit seiner Herren anhang, Kün. May. inn Schweden, Meines gnädigen Herren, Marggrafen Albrechten inn Preüssen, mit den Lübischen, sampt jrem anhang, ist aussgericht vorden, inn kriegsgeschäften inn der Ostersee, solches ist E. F. G. bevisst, denn mir, Aber was geschehen ist, derbey ich gewesst bin, vnd darneben imm 35. jar, des gib ich E. F. G. inn aller vnderthänigkayt (vie hernach volgt) zuerkennen.

Wie sich den. krieg hat angefangen mit dem Lande von Holsteyn, vnd Lübeck.

Wie der vertrag geschehen ist, zwischen Künig Cristian, K. M. inn Dennmarck, vnd den von Lübeck.

Wer die vertrag gemacht hab.

Warumb das die von Lübeck den Grafen ven Altenburg, vñ Hertzog Albrecht von Mechelburg, vnd andere Herren men-, mit Refittern vnd Landsknechten inn Dennmarck gefürt habend.

Was die von Lübeck imm 34. jar, vnd daruor getriben habend zu wasser vnd land.

Was K. M. Cristian zu Dannmarck für zusprach zu dem reych Dennmarck hat, vnd zu dem Grauen von Altenburg, vnd Hertzogen von Mechelburg, vnd den von Lübeck mit jrem anhang.

Wie die Schlacht ist zugangen inn Schonen von Hellischenburg, vnd vor Assensen inn Fünen vnd an anderen orten.

Was den Kunig Cristian verursacht, vñ K. M. von Schveden, vnd meinen gnädigen Herren Hertzog Albrechten inn Preüssen, des sie dise nachvolgende schiff habend aussgemachet zu den Orlich oder Kriegsgschäfften, wie hernach volgt.

Diss alles wissen E. F. G. wo, wie vnnd wann das geschehen ist, dann ich bin im 35. jhar noch bey Marggraff